Wózki spalinowe serii G 1,5-3,5t

Strona głównanowe wózki HELI › Wózki spalinowe serii G 1,5-3,5t

Wózki spalinowe serii G 1,5-3,5t

Typ: czołowy
Napęd: diesel
Udźwig od: 1.5 do: 3.5 t
Wysokość podnoszenia:


Informacje dodatkowe

 

MODEL

UDŹWIG [KG]

SILNIK

NAPĘD

CPCD15-KU1G

1500

Kubota V2403

DIESEL

CPCD15-WS4G

1500

Isuzu C240PKJ

DIESEL

CPCD18-KU1G

1800

Kubota V2403

DIESEL

CPCD18-WS4G

1800

Isuzu C240PKJ

DIESEL

CPCD20-KU8G

2000

Kubota V2403

DIESEL

CPCD20-Ku10G

2000

Kubota V3600

DIESEL

CPCD20-WSG

2000

Isuzu C240PKJ

DIESEL

CPCD25-KU8G

2500

Kubota V2403

DIESEL

CPCD25-KU10G

2500

Kubota V3600

DIESEL

CPCD25-WSG

2500

Isuzu C240PKJ

DIESEL

CPCD30-KU10G

3000

Kubota V3600

DIESEL

CPCD30-KU8G

3000

Kubota V2403

DIESEL

CPCD30-WSG

3000

Isuzu C240PKJ

DIESEL

CPCD35-KU8G

3500

Kubota V2403

DIESEL

CPCD35-KU10G

3500

Kubota V3600

DIESEL

CPCD35-WSG

3500

Isuzu C240PKJ

DIESEL

CPQD15-RC2G

1500

Nissan K21

BENZYNA (LPG)

CPQD15-RC3G

1500

Nissan K15

BENZYNA (LPG)

CPQD18-RC2G

1800

Nissan K21

BENZYNA (LPG)

CPQD18-RC3G

1800

Nissan K15

BENZYNA (LPG)

CPQD20-RC2G

2000

Nissan K21

BENZYNA (LPG)

CPQD20-RC3G

2000

Nissan K25

BENZYNA (LPG)

CPQD25-RC2G

2500

Nissan K21

BENZYNA (LPG)

CPQD25-RC3G

2500

Nissan K25

BENZYNA (LPG)

CPQD30-RC2G

3000

Nissan K21

BENZYNA (LPG)

CPQD30-RC3G

3000

Nissan K25

BENZYNA (LPG)

CPQD35-RC2G

3500

Nissan K21

BENZYNA (LPG)

CPQD35-RC3G

3500

Nissan K25

BENZYNA (LPG)

 

Informacje podstawowe:

Nowa seria wózków oparta na najnowszej konstrukcji zapewnia doskonałą wydajność pracy. Wysoka wydajność, komfort jazdy, prosta i bezpieczna obsługa wózków HELI ułatwi prowadzenie operacji.

 

Ochrona środowiska

  • Emisja spełnia wymagania norm WE i najnowszej regulacji EPA.
  • Wysoko-wydajny układ hydrauliczny pozwala na obniżenie zużycia paliwa.
  • Zastosowanie materiałów przyjaznych dla środowiska.
  • System tłumienia drgań masztu zwiększa ochronę przed uderzeniami i wibracjami.
  • Izolacja akustyczna o właściwościach pochłaniających ogranicza poziom hałasu.

 

Ergonomiczna konstrukcja

  • Wspomaganie hamowania w celu zmniejszenia siły naciskania pedału.
  • Położenie dźwigni sterowniczej skutecznie ogranicza zmęczenie ramion operatora.
  • Dwufunkcyjna dźwignia przełączników wzorowana na pojazdach samochodowych ułatwia obsługę.
  • Szeroki maszt zapewniający dobrą widoczność.
  • Szeroka strefa dostępna podczas wsiadania do pojazdu i prowadzenia wózka, powiększona wnęka na nogi.
  • Automatyczny układ monitorowania silnika wyłączanego w przypadku niskiego poziomu oleju lub wysokiej temperatury wody.

 

Bezpieczeństwo

  • Kabina zabudowana blachą stalową przymocowaną do wytrzymałej osłony górnej zaprojektowanej do zapewnienia bezpieczeństwa.
  • Hamulec postojowy z zabezpieczeniem; przy zaciągniętym hamulcu wózek nie będzie umożliwiał jazdy nawet po przełączeniu dźwigni kierunku jazdy.
  • Zabezpieczenie układu hydraulicznego masztu przed opadnięciem ładunku w przypadku przerwania węża.
  • Węże wysokociśnieniowe są prowadzone w bezpiecznej odległości od operatora.
  • Bezpieczna wiązka elektryczna z wtyczkami wodoodpornymi.

Zastosowania:

  • Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp., do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu wózka w odpowiednią osprzęt.