 
Wózki spalinowe serii G 1,5-3,5t
Typ: czołowy 
 Napęd: diesel 
 Udźwig od: 1.5 do: 3.5 t
 Wysokość podnoszenia:
 Informacje dodatkowe
| MODEL | UDŹWIG [KG] | SILNIK | NAPĘD | 
| CPCD15-KU1G | 1500 | Kubota V2403 | DIESEL | 
| CPCD15-WS4G | 1500 | Isuzu C240PKJ | DIESEL | 
| CPCD18-KU1G | 1800 | Kubota V2403 | DIESEL | 
| CPCD18-WS4G | 1800 | Isuzu C240PKJ | DIESEL | 
| CPCD20-KU8G | 2000 | Kubota V2403 | DIESEL | 
| CPCD20-Ku10G | 2000 | Kubota V3600 | DIESEL | 
| CPCD20-WSG | 2000 | Isuzu C240PKJ | DIESEL | 
| CPCD25-KU8G | 2500 | Kubota V2403 | DIESEL | 
| CPCD25-KU10G | 2500 | Kubota V3600 | DIESEL | 
| CPCD25-WSG | 2500 | Isuzu C240PKJ | DIESEL | 
| CPCD30-KU10G | 3000 | Kubota V3600 | DIESEL | 
| CPCD30-KU8G | 3000 | Kubota V2403 | DIESEL | 
| CPCD30-WSG | 3000 | Isuzu C240PKJ | DIESEL | 
| CPCD35-KU8G | 3500 | Kubota V2403 | DIESEL | 
| CPCD35-KU10G | 3500 | Kubota V3600 | DIESEL | 
| CPCD35-WSG | 3500 | Isuzu C240PKJ | DIESEL | 
| CPQD15-RC2G | 1500 | Nissan K21 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD15-RC3G | 1500 | Nissan K15 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD18-RC2G | 1800 | Nissan K21 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD18-RC3G | 1800 | Nissan K15 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD20-RC2G | 2000 | Nissan K21 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD20-RC3G | 2000 | Nissan K25 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD25-RC2G | 2500 | Nissan K21 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD25-RC3G | 2500 | Nissan K25 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD30-RC2G | 3000 | Nissan K21 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD30-RC3G | 3000 | Nissan K25 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD35-RC2G | 3500 | Nissan K21 | BENZYNA (LPG) | 
| CPQD35-RC3G | 3500 | Nissan K25 | BENZYNA (LPG) | 
Informacje podstawowe:
Nowa seria wózków oparta na najnowszej konstrukcji zapewnia doskonałą wydajność pracy. Wysoka wydajność, komfort jazdy, prosta i bezpieczna obsługa wózków HELI ułatwi prowadzenie operacji.
Ochrona środowiska
- Emisja spełnia wymagania norm WE i najnowszej regulacji EPA.
- Wysoko-wydajny układ hydrauliczny pozwala na obniżenie zużycia paliwa.
- Zastosowanie materiałów przyjaznych dla środowiska.
- System tłumienia drgań masztu zwiększa ochronę przed uderzeniami i wibracjami.
- Izolacja akustyczna o właściwościach pochłaniających ogranicza poziom hałasu.
Ergonomiczna konstrukcja
- Wspomaganie hamowania w celu zmniejszenia siły naciskania pedału.
- Położenie dźwigni sterowniczej skutecznie ogranicza zmęczenie ramion operatora.
- Dwufunkcyjna dźwignia przełączników wzorowana na pojazdach samochodowych ułatwia obsługę.
- Szeroki maszt zapewniający dobrą widoczność.
- Szeroka strefa dostępna podczas wsiadania do pojazdu i prowadzenia wózka, powiększona wnęka na nogi.
- Automatyczny układ monitorowania silnika wyłączanego w przypadku niskiego poziomu oleju lub wysokiej temperatury wody.
Bezpieczeństwo
- Kabina zabudowana blachą stalową przymocowaną do wytrzymałej osłony górnej zaprojektowanej do zapewnienia bezpieczeństwa.
- Hamulec postojowy z zabezpieczeniem; przy zaciągniętym hamulcu wózek nie będzie umożliwiał jazdy nawet po przełączeniu dźwigni kierunku jazdy.
- Zabezpieczenie układu hydraulicznego masztu przed opadnięciem ładunku w przypadku przerwania węża.
- Węże wysokociśnieniowe są prowadzone w bezpiecznej odległości od operatora.
- Bezpieczna wiązka elektryczna z wtyczkami wodoodpornymi.
Zastosowania:
- Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp., do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu wózka w odpowiednią osprzęt.





































































