
Wózki spalinowe serii G 1,5-3,5t
Typ: czołowy
Napęd: diesel
Udźwig od: 1.5 do: 3.5 t
Wysokość podnoszenia:
Informacje dodatkowe
MODEL |
UDŹWIG [KG] |
SILNIK |
NAPĘD |
CPCD15-KU1G |
1500 |
Kubota V2403 |
DIESEL |
CPCD15-WS4G |
1500 |
Isuzu C240PKJ |
DIESEL |
CPCD18-KU1G |
1800 |
Kubota V2403 |
DIESEL |
CPCD18-WS4G |
1800 |
Isuzu C240PKJ |
DIESEL |
CPCD20-KU8G |
2000 |
Kubota V2403 |
DIESEL |
CPCD20-Ku10G |
2000 |
Kubota V3600 |
DIESEL |
CPCD20-WSG |
2000 |
Isuzu C240PKJ |
DIESEL |
CPCD25-KU8G |
2500 |
Kubota V2403 |
DIESEL |
CPCD25-KU10G |
2500 |
Kubota V3600 |
DIESEL |
CPCD25-WSG |
2500 |
Isuzu C240PKJ |
DIESEL |
CPCD30-KU10G |
3000 |
Kubota V3600 |
DIESEL |
CPCD30-KU8G |
3000 |
Kubota V2403 |
DIESEL |
CPCD30-WSG |
3000 |
Isuzu C240PKJ |
DIESEL |
CPCD35-KU8G |
3500 |
Kubota V2403 |
DIESEL |
CPCD35-KU10G |
3500 |
Kubota V3600 |
DIESEL |
CPCD35-WSG |
3500 |
Isuzu C240PKJ |
DIESEL |
CPQD15-RC2G |
1500 |
Nissan K21 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD15-RC3G |
1500 |
Nissan K15 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD18-RC2G |
1800 |
Nissan K21 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD18-RC3G |
1800 |
Nissan K15 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD20-RC2G |
2000 |
Nissan K21 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD20-RC3G |
2000 |
Nissan K25 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD25-RC2G |
2500 |
Nissan K21 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD25-RC3G |
2500 |
Nissan K25 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD30-RC2G |
3000 |
Nissan K21 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD30-RC3G |
3000 |
Nissan K25 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD35-RC2G |
3500 |
Nissan K21 |
BENZYNA (LPG) |
CPQD35-RC3G |
3500 |
Nissan K25 |
BENZYNA (LPG) |
Informacje podstawowe:
Nowa seria wózków oparta na najnowszej konstrukcji zapewnia doskonałą wydajność pracy. Wysoka wydajność, komfort jazdy, prosta i bezpieczna obsługa wózków HELI ułatwi prowadzenie operacji.
Ochrona środowiska
- Emisja spełnia wymagania norm WE i najnowszej regulacji EPA.
- Wysoko-wydajny układ hydrauliczny pozwala na obniżenie zużycia paliwa.
- Zastosowanie materiałów przyjaznych dla środowiska.
- System tłumienia drgań masztu zwiększa ochronę przed uderzeniami i wibracjami.
- Izolacja akustyczna o właściwościach pochłaniających ogranicza poziom hałasu.
Ergonomiczna konstrukcja
- Wspomaganie hamowania w celu zmniejszenia siły naciskania pedału.
- Położenie dźwigni sterowniczej skutecznie ogranicza zmęczenie ramion operatora.
- Dwufunkcyjna dźwignia przełączników wzorowana na pojazdach samochodowych ułatwia obsługę.
- Szeroki maszt zapewniający dobrą widoczność.
- Szeroka strefa dostępna podczas wsiadania do pojazdu i prowadzenia wózka, powiększona wnęka na nogi.
- Automatyczny układ monitorowania silnika wyłączanego w przypadku niskiego poziomu oleju lub wysokiej temperatury wody.
Bezpieczeństwo
- Kabina zabudowana blachą stalową przymocowaną do wytrzymałej osłony górnej zaprojektowanej do zapewnienia bezpieczeństwa.
- Hamulec postojowy z zabezpieczeniem; przy zaciągniętym hamulcu wózek nie będzie umożliwiał jazdy nawet po przełączeniu dźwigni kierunku jazdy.
- Zabezpieczenie układu hydraulicznego masztu przed opadnięciem ładunku w przypadku przerwania węża.
- Węże wysokociśnieniowe są prowadzone w bezpiecznej odległości od operatora.
- Bezpieczna wiązka elektryczna z wtyczkami wodoodpornymi.
Zastosowania:
- Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp., do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu wózka w odpowiednią osprzęt.