Wózki trójkołowe 1-2t

Strona głównanowe wózki HELIWózki widłowe czołowe elektryczne › Wózki trójkołowe 1-2t

Wózki trójkołowe 1-2t

Typ: czołowy
Napęd: elektryczny
Udźwig od: 1 do: 2 t
Wysokość podnoszenia:


Informacje dodatkowe

MODEL

UDŹWIG [KG]

STEROWNIK

BATERIA

CPD10S-CQ1

1000

CURTIS

48V/420Ah

CPD10S-CQ2

1000

ZAPI

48V/420Ah

CPD15S-CQ1 - LONG

1500

CURTIS

48V/420Ah

CPD15S-CQ2 - LONG

1500

ZAPI

48V/420Ah

CPD15S-FQ1 - SHORT

1500

CURTIS

48V/440Ah

CPD15S-FQ2- SHORT

1500

ZAPI

48V/440Ah

CPD18S-FQ1- SHORT

1800

CURTIS

48V/480Ah

CPD18S-FQ2- SHORT

1800

ZAPI

48V/480Ah

CPD18S-CQ1 - LONG

1800

CURTIS

48V/600Ah

CPD18S-CQ2 - LONG

1800

ZAPI

48V/600Ah

CPD20S-CQ1

2000

CURTIS

48V/600Ah

CPD20S-CQ2

2000

ZAPI

48V/600Ah

CPD15S-HA2H

1500

ZAPI

24V/720Ah

CPD15S-HA3H

1500

DANNAHER

24V/720Ah

Informacje podstawowe:

  • Dwusilnikowa przednia oś napędowa.
    Zintegrowana jednostka napędowa składa się z dwóch niezależnych silników AC 4.5 kw i kompaktowej osi napędowej, z optymalnymi parametrami przyspieszania i pojazdu.
  • Wspomaganie układu kierowniczego.
    Wspomaganie układu skrętnego z podwójnymi kołami ułatwia operatorowi manewrowanie. Dzięki elektronicznemu sterowaniu dyferencjałem, prędkość jazdy zmienia się wraz ze zmianą kąta skrętu automatycznie, bez zmiany położenia wózka.
  • Wysoka wydajność.
    Seria jest wyposażona w zaawansowany system dynamicznej detekcji obciążenia układu hydraulicznego, co zwiększa wydajność hydrauliczną i zmniejsza zużycie energii.
  • Niski poziom hałasu.
    Seria wykorzystuje doskonały silnik DC i pompę o niskim wskaźniku hałasu, znacznie obniżając hałas podczas jazdy i unoszenia przy niskiej prędkości, a wózek jest bardziej przyjazny dla środowiska.
  • Przyjazna dla użytkownika konsola LCD.
    Wszystkie stany robocze wózka i komunikaty o błędach można przedstawiać za pomocą odpowiednich ikon i wyświetlać na dużym wyświetlaczu LCD. Dynamicznie prezentowane komunikaty są w ten sposób łatwo dostępne.
  • Hamulec mokry.
    Hamulec roboczy: Wielotarczowy mokry hamulec nożny. Hamulec postojowy: Dźwignia ręczna z linką działającą na wielotarczowy hamulec olejowy. Wielotarczowy hamulec olejowy pozwala na wydłużenie jego trwałości i ograniczenie kosztów serwisowych.