Wózki trójkołowe 1-2t
Strona główna › nowe wózki HELI › Wózki widłowe czołowe elektryczne › Wózki trójkołowe 1-2t
 Informacje dodatkowe
| MODEL | UDŹWIG [KG] | STEROWNIK | BATERIA | 
| CPD10S-CQ1 | 1000 | CURTIS | 48V/420Ah | 
| CPD10S-CQ2 | 1000 | ZAPI | 48V/420Ah | 
| CPD15S-CQ1 - LONG | 1500 | CURTIS | 48V/420Ah | 
| CPD15S-CQ2 - LONG | 1500 | ZAPI | 48V/420Ah | 
| CPD15S-FQ1 - SHORT | 1500 | CURTIS | 48V/440Ah | 
| CPD15S-FQ2- SHORT | 1500 | ZAPI | 48V/440Ah | 
| CPD18S-FQ1- SHORT | 1800 | CURTIS | 48V/480Ah | 
| CPD18S-FQ2- SHORT | 1800 | ZAPI | 48V/480Ah | 
| CPD18S-CQ1 - LONG | 1800 | CURTIS | 48V/600Ah | 
| CPD18S-CQ2 - LONG | 1800 | ZAPI | 48V/600Ah | 
| CPD20S-CQ1 | 2000 | CURTIS | 48V/600Ah | 
| CPD20S-CQ2 | 2000 | ZAPI | 48V/600Ah | 
| CPD15S-HA2H | 1500 | ZAPI | 24V/720Ah | 
| CPD15S-HA3H | 1500 | DANNAHER | 24V/720Ah | 
Informacje podstawowe:
- Dwusilnikowa przednia oś napędowa.
 Zintegrowana jednostka napędowa składa się z dwóch niezależnych silników AC 4.5 kw i kompaktowej osi napędowej, z optymalnymi parametrami przyspieszania i pojazdu.
- Wspomaganie układu kierowniczego.
 Wspomaganie układu skrętnego z podwójnymi kołami ułatwia operatorowi manewrowanie. Dzięki elektronicznemu sterowaniu dyferencjałem, prędkość jazdy zmienia się wraz ze zmianą kąta skrętu automatycznie, bez zmiany położenia wózka.
- Wysoka wydajność.
 Seria jest wyposażona w zaawansowany system dynamicznej detekcji obciążenia układu hydraulicznego, co zwiększa wydajność hydrauliczną i zmniejsza zużycie energii.
- Niski poziom hałasu.
 Seria wykorzystuje doskonały silnik DC i pompę o niskim wskaźniku hałasu, znacznie obniżając hałas podczas jazdy i unoszenia przy niskiej prędkości, a wózek jest bardziej przyjazny dla środowiska.
- Przyjazna dla użytkownika konsola LCD.
 Wszystkie stany robocze wózka i komunikaty o błędach można przedstawiać za pomocą odpowiednich ikon i wyświetlać na dużym wyświetlaczu LCD. Dynamicznie prezentowane komunikaty są w ten sposób łatwo dostępne.
- Hamulec mokry.
 Hamulec roboczy: Wielotarczowy mokry hamulec nożny. Hamulec postojowy: Dźwignia ręczna z linką działającą na wielotarczowy hamulec olejowy. Wielotarczowy hamulec olejowy pozwala na wydłużenie jego trwałości i ograniczenie kosztów serwisowych.






































































