Wózki trójkołowe 1-2t
Strona główna › nowe wózki HELI › Wózki widłowe czołowe elektryczne › Wózki trójkołowe 1-2t
Informacje dodatkowe
MODEL |
UDŹWIG [KG] |
STEROWNIK |
BATERIA |
CPD10S-CQ1 |
1000 |
CURTIS |
48V/420Ah |
CPD10S-CQ2 |
1000 |
ZAPI |
48V/420Ah |
CPD15S-CQ1 - LONG |
1500 |
CURTIS |
48V/420Ah |
CPD15S-CQ2 - LONG |
1500 |
ZAPI |
48V/420Ah |
CPD15S-FQ1 - SHORT |
1500 |
CURTIS |
48V/440Ah |
CPD15S-FQ2- SHORT |
1500 |
ZAPI |
48V/440Ah |
CPD18S-FQ1- SHORT |
1800 |
CURTIS |
48V/480Ah |
CPD18S-FQ2- SHORT |
1800 |
ZAPI |
48V/480Ah |
CPD18S-CQ1 - LONG |
1800 |
CURTIS |
48V/600Ah |
CPD18S-CQ2 - LONG |
1800 |
ZAPI |
48V/600Ah |
CPD20S-CQ1 |
2000 |
CURTIS |
48V/600Ah |
CPD20S-CQ2 |
2000 |
ZAPI |
48V/600Ah |
CPD15S-HA2H |
1500 |
ZAPI |
24V/720Ah |
CPD15S-HA3H |
1500 |
DANNAHER |
24V/720Ah |
Informacje podstawowe:
- Dwusilnikowa przednia oś napędowa.
Zintegrowana jednostka napędowa składa się z dwóch niezależnych silników AC 4.5 kw i kompaktowej osi napędowej, z optymalnymi parametrami przyspieszania i pojazdu. - Wspomaganie układu kierowniczego.
Wspomaganie układu skrętnego z podwójnymi kołami ułatwia operatorowi manewrowanie. Dzięki elektronicznemu sterowaniu dyferencjałem, prędkość jazdy zmienia się wraz ze zmianą kąta skrętu automatycznie, bez zmiany położenia wózka. - Wysoka wydajność.
Seria jest wyposażona w zaawansowany system dynamicznej detekcji obciążenia układu hydraulicznego, co zwiększa wydajność hydrauliczną i zmniejsza zużycie energii. - Niski poziom hałasu.
Seria wykorzystuje doskonały silnik DC i pompę o niskim wskaźniku hałasu, znacznie obniżając hałas podczas jazdy i unoszenia przy niskiej prędkości, a wózek jest bardziej przyjazny dla środowiska. - Przyjazna dla użytkownika konsola LCD.
Wszystkie stany robocze wózka i komunikaty o błędach można przedstawiać za pomocą odpowiednich ikon i wyświetlać na dużym wyświetlaczu LCD. Dynamicznie prezentowane komunikaty są w ten sposób łatwo dostępne. - Hamulec mokry.
Hamulec roboczy: Wielotarczowy mokry hamulec nożny. Hamulec postojowy: Dźwignia ręczna z linką działającą na wielotarczowy hamulec olejowy. Wielotarczowy hamulec olejowy pozwala na wydłużenie jego trwałości i ograniczenie kosztów serwisowych.